Andree

Tjenamors

Publicerad 2013-03-04 11:03:19 i

Ja det var ju ett bra tag sedan jag var här och en massa har hänt men ändå inte.
 
Det känns som att vi bara pratar tänker och andas bröllop här hemma. Jag var väl inte så jäkla smart att säga att jag ville att vi skulle gifta oss nu i sommar, men nu blev det ju så... Vi har bockat av många saker på våran checklista, men mycket återstår ännu. Färgtema, mat, lokal, vigselförrättare och annat sånt är fixat. Men ring kläder och bröllopsbil och annat sånt återstår. Stressigt är det också, Det är bara 14 veckor kvar...Men det löser sig nog tillslut.
 
Annars har det inte hänt så mycket, Madammen jobbar och jag går hemma med tösabiten. Ibland går vi ut en runda och hälsar på farmor och farfar som bor en liten bit härifrån. Det var väl allt för nu, på återseende...
 
Tack och hej.

Kommentarer

Postat av: Madammen

Publicerad 2013-03-04 21:41:39

Vaaaa?! Har du bloggat! Det var som attan!

Svar: Ja, jag fick ett yck nu...
Andree

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela