Andree

Det är en så´n dag...

Publicerad 2013-03-06 12:54:00 i

Inatt när jag lade mig för att sova, precis när John Blund kom och hälsade på så vaknade tösabiten och ville inte sova. Tog upp henne i vår säng, gav henne välling och gosande men det hjälpte inte så till slut lade jag tillbaka henne i sin egen säng efter någon timme, somnade på två röda...
 
Tösabiten vaknade halv åtta och som vanligt tog jag upp henne i vår säng för att mysa med mig, men det ville inte hon. Gick ner och startade tv:n, tösabiten hoppar upp i soffan för att mysa med mig...
 
Har just dammsugat kök och vardagsrum, stänger maskinen och ser hur Signe går till pappersinsamlingshögen och river ut allt papper i hela tv-rummet...
 
Nu river hon något annant, måste kolla...
 
Tack och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela