Andree

Check, check och check...

Publicerad 2013-03-14 11:53:00 i

Ja jag får väl skriva lite om bröllopet med antar jag.

Jag va ju lite dum i huvudet när jag friade och sa att jag ville gifta mig nu i sommar. Tydligen måste man planera en massa saker och tydligen kostade det pengar också. Det betyder att vi har inte haft så mycket tid på oss att titta på alla alternativen i de olika besluten som har fattats, utan vi har mer eller mindre blivit tvingade att spika en sak så fort vi hittat en sak vi gillat. Å andra sidan så gillar vi ju det som spikats. Sedan har vi varit tvungna att ta vissa nödlösningar även om det också kommer bli bra. Vi har ju en budget vi vill hålla. Budgeten hade kanske varit högre om vi hade avvaktat till vintern eller våren nästa år, men sen vill i alla fall inte jag punga ut en fantasisumma för att jag ska säga ja inför släkt och vänner.

Hur som helst så har vi checkat av vissa saker. Kläningen är bokad, den mesta dekorationen är inhandlad, bilen ordnad, fotograf och toastmadammes (enligt Words så stavas det så...) likaså, injudningar skickade (glöm inte att svara oavsett om ni vill komma eller inte, även om ni vet att vi vet att ni kommer), Sandras ring är bokad och ska hämtas denna månad, vi har pratat med en blomsterhandlare om brudbukett, vi har koll på vilken mat vi vill ha, vi har även pratat med en vän om tårta, på söndag ska vi träffa en angående musikunderhållningen och sen är vissa delar av bröllopsprogrammet avklarat.

Känns som det var det mesta men mycket återstår...

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela