Andree

App lapp sa att du slapp.

Publicerad 2013-03-14 12:30:40 i

Det blir mycket skrivet idag ser jag.
 
Tänkte bara tipsa (mor och far) om en app till telefonen som jag använder. Instagram heter det och mig veterligen så är den gratis. Här kan man lägga upp bilder med en liten kommentar om man vill och det gör jag oftare än jag bloggar, så om ni vill ha reda på vad som händer lilla Signe och mig om dagarna så kan ni kolla det där. Man måste inte själv hålla på att lägga upp bilder om man inte vill utan kan bara se vad som händer de man följer.
 
Om ni skaffar det och får ni söka efter mig: 80eerdna heter jag då. Skulle det finnas någon annan som brukar läsa här och vill följa mig på Instagram så är ni välkomna.
 
En annan app som jag upptäckt på sistånde är en app som heter TuneIn (stort t, stort i). En radioapp som jag laddade för ett par dagar sedan med en helsikes massa radiostationer (till exempel RetroFM, som madammen tipsade om). Man kan söka efter stationsnamnet och lyssna direkt i luren eller vilken genre (stavas det så?) man är ute efter. Till exempel kan man lyssna på radio som sänds från norrland om man nu vill det, eller från Amerika för den delen. Man kan också söka att man vill lyssna på klassisk musik, så kommer alla radiostationer upp som spelar det, eller som i mitt fall rock och ståupp. Det finns det med. Visserligen ligger Råga Hörstad lite i radioskugga men jag är skeptisk på att man kan få in någon kanal så långt borta ifrån någon annanstans.
 
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela