Andree

Äntligen pappaledig

Publicerad 2013-01-07 12:04:47 i

Då har dagen jag längtat efter i nästan två år kommit. Idag var det min tur att fortsätta nanna kudden när väckarklockan ringde. Signe och jag vaknade cirka kvart i nio och då gick vi upp och käkade lite frukost och efter det lekte tills det var dags att sova. Jag slängde igång diskmaskinen och tvättmaskinen är inne på sin andra last för dagen så vi får se om det hinner bli klart innan madammen kommer hem från jobb. Nu ska jag nog ta och plocka undan lite innan tösabiten vaknar igen för då blir det full rulle igen...

Kommentarer

Postat av: Madammen

Publicerad 2013-01-07 16:39:50

Gottegris :)

Svar: :)
Andree

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela