Andree

Sjukt

Publicerad 2012-12-21 22:22:00 i

Jag har kört av vägen i över hundra knutar, kapat mig i tummen med en vinkelslip ända in till benet, krossat mitt pekfinger med en slägga, vält med en skylift från fem meters höjd, fått mitt öga borrat i efter en svetsloppa brännt sig fast i hornhinnan, varit centimeter från att krossas under en fyra-tons maskin. De skador jag fick då (då jag ens fick några) var i en kroppsdel, nu är jag förkyld i hela kroppen. Mitt hundra procent idag är i vanliga fall femtio procent. Orkar inget. Jag är inte jag-ligger-i-soffan-med-filt-och-inväntar-döden-sjuk, men jag är ju en regelrätt kille så lite synd om mig är det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela