Andree

God morgon

Publicerad 2012-12-09 11:59:10 i

I natt var det lite hafsigt igen med Signes sömn. Kommer inte ihåg alla detaljer och klockslag men jag tror att vi båda gjorde allt för att hon skulle somna om men det var fruktlöst. Efter ett tag -en kvart, en timme, jag vet inte vilket för jag var bara halvt om halvt vaken- testade vi att ge henne välling och det gick ner i ett nafs. Trots det ville hon inte sova i sin egen säng så till slut fick hon sova mellan oss.
 
Fasen vad det är mysigt med en liten unge som sover i samma säng. När ungen och mamman vaknade sa mamman att jag fick ta sovmorgon idag och det protesterar man ju inte emot, så jag somnade om. Vaknade senare av att Madammen hämtade pinnar i vedkorgen att elda med, som vi lagt i trappan för att Signe inte ska ha så lätt att plocka dom. Strax efter kom både Signe och Madammen upp för att berätta att frukosten var framdukad. Jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela