Andree

Det bästa vs. Det sämsta

Publicerad 2012-12-09 12:34:15 i

Det bästa med julen:
 
Som nybliven förälder tycker jag om när man myser med den lilla familjen. Man kanske sitter och äter frukost eller middag och man har tid att sitta och prata med varandra. Man sitter och tittar på sin lilla tös och känner en sådan otrolig glädje av få tillbringa tid med henne. Man kan titta på sambon och man kan se samma glädje i hennes ögon och orden för glädjen är överflödiga.
 
Det sämsta med julen:
 
Wham - Last Christmas. Kommentar överflödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela