Andree

Come, join the dark side. We got popcorn.

Publicerad 2011-06-10 23:00:32 i Allmänt,

Idag gick jag emot mina principer och värderingar. Jag hade bestämt mig för att jag absolut inte skulle skaffa iPhone, men efter fem minuters snack med försäljaren, som för övrigt är en gammal klasskamrat, så joinade jag den mörka sidan när jag skaffade en iPhone 4. Just en snygg Skywalker där. Inte utan att jag på ett sätt känner mig lite skamsen, lite som att köra BMW och heja på HIF. Det gör man bara inte. Alls.

Konfererade med madammen efteråt, anledningen till att jag har varit så anti iPhone är att "alla andra" (till och med svärföräldrarna) har den. Men kanske är det så att anledningen till att "alla andra" har den är att den är bra. Inte vet jag, men den kan knappast vara sämre än den jag har nu. Slidemodell där skruvar lossnat och displayen är lite lös, att jag i ett mindre lyckat ögonblick råkade välta ett glas med lacknafta över displayen gjorde inte saken bättre...

Hur som helst, inom två veckor så kommer min telefon som ett brev på posten (faktiskt) och då kan jag återkomma om hur pass mycket bättre eller sämre telefonen är.

Kommentarer

Postat av: Madammen

Publicerad 2011-06-11 19:03:02

AjFån-fjant :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela