Andree

Midsommar.

Publicerad 2011-06-20 18:39:17 i Allmänt,

Då det lutar mot att vi kommer att sitta ensamma i midsommar fick jag en spontan idé som jag tyckte var skitbra, men det tyckte inte madammen.

- Va tusan ska vi ändå sitta och uggla hemma kan vi ju dra till Dalarna och uggla där.

- ???

- Det är väl där som dom firar midsommar så det står härliga till? Hade varit kul att glo på dalmasar och kullor i folkdräkter när dom dansar små grodorna...

- Men det är ju typ 70 mil dit

- Ja men om vi kör torsdag eftermiddag så hinner vi fram innan festligheterna börjar.

- Jag börjar jobba söndag kl.06.00

- ... Småland då, vad sägs om småland?

- Det är också en bra bit att köra.

- Jamenvaf... *suck* Eslöv då?

Kommentarer

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-06-20 19:02:21

haft en bra start på veckan ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela