Andree

Fredagens festlåt.

Publicerad 2011-01-28 19:31:26 i Musik,

Denna låt har figurerat tidigare här men i mitt tycke är den så pass bra att den förtjänar att komma med en gång till. Jag har all förståelse om ni inte gillar den överhuvudtaget, den är ju rätt speciell. Faktum är att man kan spela denna låt oberoende på vilket humör man är på, den funkar om man är glad, förbannad eller behöver peppas upp. I höstas när vi snackade med en firma om hur man skulle lösa det med skorstensröret genom yttervägg med isolering och uppregling så fick vi ett mindre bra besked som innebar att man skulle mer eller mindre fördärva halva väggen. Då spelades denna låt från norra Helsingborg och hem. Hur många tror mig när jag säger att det var madammen som tryckte om låten varje gång...



Kalmah - Heroes To Us

Kommentarer

Postat av: Madammen

Publicerad 2011-01-29 00:07:11

Jepp, en av mina favoritlåtar! Grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela