Andree

Sanering

Publicerad 2011-04-16 12:01:19 i Allmänt,

När vi började vår lilla renovering så blev vårt datarum snabbt en uppställningsplats för allt det där som inte fick plats någon annanstans och nu i slutet gick det inte ens att gå in i rummet utan att riskera livhanken. För att lösa detta på bästa sätt så har vi bestämt att vi (-aldrig ska öppna dörren till det rummet fler gånger?) ska börja rensa där nu i dagarna. Vi började så smått att ordna en gång till garderoben och då fick vi för oss att vi kanske skulle ta och rensa ur garderoben, då vi har gott om kläder men ont om plats för kläder. I flera års tid har jag påstått att jag inte har något att slänga och att madammen samlar på allt strunt. Med stenhårda frågor som: Passar det?, Kommer det någonsin passa (utan fettsugning)? Det var snyggt på en 23 åring men är det  snyggt på en 30 åring? fick jag rensat ut hälften av mina kläder. Nu ska vi bara rensa ut resten av rummet på allt "bra att ha". Wish us luck.

Kommentarer

Postat av: far

Publicerad 2011-04-16 17:09:40

Lycka till!!!Du samlar vuxenpoäng!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela