Andree

Rastlös.

Publicerad 2011-04-09 17:25:33 i Allmänt,

Jag har tråkigt. Madamen jobbar och jag försöker underhålla mig själv. Det går sådär. Började med att spela lite tv-spel, men tröttnade rätt snabbt. Satte mig vid datorn och slösurfade på blocket, skulle vilja ha en entusiastbil så jag fördrev ungefär en timme där. Hittade allt mellan himmel och jord men så kom jag på att man säkerligen måste betala om man ska köpa bil, så jag struntade i det och så såg jag att det var fint väder ute. Det var ett tag sedan jag tog en utflykt med bilen så det skulle väl kunna passa med en tur nu. Det blev en tur in mot stan via en liten omväg inom närmsta byhåla men suget på att köra en sväng i stan försvann när jag närmade mig den första rondellen (utav en löljigt massa), så jag svängde in till närmsta storhandel och handlade middag bestående av korv med bröd. Nu väntar jag på att korven ska bli varm och sedan ska jag slänga ner dom tillsammans med antingen ett glas mjölk eller ett glas läsk, vi får se. Sen kanske jag drar igång en maskin med tvätt till, får se om det verkar kul när torktumlaren gjort sitt med den förra laddningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela