Andree

Den ultimata lösningen.

Publicerad 2010-11-01 17:54:35 i Allmänt,

Jaha, kan ju inte skryta om att jag har varit något duktig i helgen. Har inte hänt ett enda dugg alls. Men å andra sidan har jag faktiskt varit krasslig i helgen och är fortfarande inte riktigt ok än. Även om det börjar närma sig slutet så börjar det bli riktigt drygt nu. Det är fanimej inget kul att ställa sig vid ett gasolkök nuförtiden, med höst och allt. Man blir ju inte piggare för det. Lite glädjande då är att både vår granne och vår vän ska bjuda oss på middag denna veckan. I och med detta kom jag på en skitbra lösning. Jag ringde mor och bjöd in oss där med, dock ska vi laga maten. Om ni nu sitter där och läser detta och känner att ni skulle vilja ha några snyltgäster så var inte rädd för att höra av er.

Kan även berätta att jag lurat polisen på ett nytt pass. Så nu är det nog inte så mycket kvar som måste göras innan vi drar till Egypten. Ja, förutom att packa och ordna husdjurspassning och be om semester, men det löser sig säkert. Nu kommer jag inte på mer att skriva om mer så vi hörs.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela