Andree

Hjärndeg.

Publicerad 2008-09-07 20:28:16 i Allmänt,

Var på 40 årsgille igår.

Visst är det pinsamt att få lämna en fest som första man, och detta innan klockan 23.00. Nu var det ju inte på grund av alkohol, utan på grund av trötthet, huvudvärk och en känsla av degighet. Tur att man var nykter och hade kört till festen, så att man kunde köra hem när det inte gick att hålla ut längre. Madammen stannade kvar och jag lovade att ha mobilen i närheten så att det bara var för henne att ringa, bara för att jag var tråkig skulle inte hon behöva lida för det. Kommer inte ihåg tiden hon ringde men hon hade fått skjuts hem. Tack Lille-Niklas!

Vad har jag hittat på med då sedan sist? Jag har mest jobbat. Jobbar över två timmar varje dag och har fram tills nu tagit ut det i komptimmar för att tjäna in timmar till resan i december, men kommer härmed att ta ut detta i pengar. Kan väl lugnt säga att ekonomin är osäker då man bara har en inkomst. Ska försöka att få ihop ännu mer övertid. Nackdelen är man inte är så uthållig längre. Denna vecka har jag jobbat 62 timmar, och det börjar kännas i både huvud och kropp. Jag jobbade igår, och stämplade ut knappt en timme innan festen började. Bara att duscha och byta om och sedan iväg igen. Det var därför som jag var så trött igår.

Orkar inte skriva mer ikväll, ska strax äta, ta en dusch och sedan är det sängen som gäller. I morgon börjar jag 06.00 igen. Kommer väl inte att skriva en massa inlägg i det närmaste, men när uppförsbacken slätar ut sig så kommer det att bli oftare.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela