Andree

Det är bara dynga på tv.

Publicerad 2008-11-11 11:32:05 i Allmänt,

Jobbar eftermidagsskift denne veckan och igår var första dagen. Gick skitbra. Kändes som om man fick mer gjort, trots att jag jobbar lika många timmar. Kan ha att göra med att rasterna på eftermiddagen passar bättre till maskinen än vad det gör på förmiddagen. Slipper att avbryta mitt i alltihopa för att ta kaffe.

Nu ska jag göra middag, får se vad det blir för något kulinariskt. Eventuellt pasta med köttbullar.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Sambon

Publicerad 2008-11-11 20:28:48

Hej hej! Eller godmorgon kanske när du läser detta. Själv har jag ätit supergott till middag idag! Hoppas du haft en lika bra dag på jobbet idag som igår. Vi ses imorgon typ. Puss puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela