Andree

Då var det fredag.

Publicerad 2008-11-14 19:53:55 i Allmänt,

För cirka trettio minuter sedan satt jag i bilen på väg hem från jobb. Jag var trött i kroppen och på lite dåligt humör för att ha jobbat kvällskiftet och slutat sent en fredag.

Kommer hem och ser att madammen köpt Clintan-filmen från expressen, och att hon köpt mitt favoritgodis - Matadormix. Jublar lite, då visar hon ett gäng öl i kylen och berättar att hon dessutom köpt mina favoritölkorvar.

Nu är jag på gott humör igen, och glad att det är fredag.

Love you honey.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2008-11-17 09:17:38

Hej Andree

Kan tänka att du blev glad, trött efter en hård veckas jobb så kom du hem till ditt och din kära sambo, och det är bara att gratulera dig och Sandra till er kärlek, blir så glad för er skull

många kramar tiller båda från mor & svärmor

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-11-18 17:38:42

Min underbara Älskade - du är helt enkelt fantastisk! Tack för att du är du och för att du stöttar mig, alltid! Jag älskar dig. Puss.

Postat av: Sara "Rödett" Olsson

Publicerad 2009-04-21 13:36:21

Naw, vilken söt gest av henne! :) Läget annars och så?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela