Andree

Rockfest

Publicerad 2008-05-18 15:05:21 i Musik,

Nu har sambon och jag bestämt oss för en sommarfest. Förra årets fest var en lyckad tillställning och vi inriktade oss på hitsen från -80 och -90talet. Idag bestämde vi oss för att ha en rockfest.

Och efter som rock är en bred genre som vuxit sig brett som fasiken, från rock´roll till dagens hårdrockare, så blir det en helsikes massa artister och grupper, så skulle det vara kul om ni som läser detta inlägg lämnar ert förslag på grupper/artister och låtar som hade platsat på en sådan här fest.

Alla förslag är välkomna.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Sambon

Publicerad 2008-05-19 14:23:43

The Police - du vet vilken sång jag menar :)) Puss! Kolla förresten in min filmlista och kom med förslag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela