Andree

Kalas.

Publicerad 2008-05-25 23:32:43 i Allmänt,

Madammen fyller år i morgon, så vi hade kalas idag.

Varför blir det alltid så att det blir stress in i det sista? Även om vi inte har så värst stökigt omkring oss, så vill man ändå visa upp sitt hem när det är som finast. Så vi började städa i torsdags, inhandlade allt som behövdes till smörgåstårta i fredags, röjde upp i trädgården i lördags, städade ytterligare en gång till idag samt gjorde smörgåstårtor och muffins. Plus att man ska ju helst se grann ut själv, eller ja i mitt fall fick det ju duga med en dusch, man är ju ingen magiker... Men när de första gästerna anlände så höll jag på med att klä på mig. Då har det varit tajt med tid. Dessutom är jag nästintill dödstrött av allt slit, så att nanna kudden kommer att bli skönt.

Men festen var lyckad och det är väl huvudsaken.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Madammen :))

Publicerad 2008-05-25 23:42:08

Mmm, kalas + smörgåstårtor blev kanon! Hus & trädgård också såklart. Tack för idag, älskling. PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela