Andree

Melodifestivalen#6 Finalen

Publicerad 2008-03-15 22:45:30 i Musik,

Egentligen inget att skriva om, men eftersom jag skrivit alla de andra gångerna, så får jag väl skriva några rader nu med.

Det var väl väldigt jämnt mellan typ 2:an och 5:an eller hur det var. Men Charlotte var överlägsen från början till slut. Ja, alltså när poängen delades ut. Själv var jag inte så glad över låten, och jag tror inte den kommer att klara att kvala sig vidare. Jag har för mig att vi blir tvugna till det, men jag kom på att jag glömt hur det gick förra året. Blev till och med beskylld för att vara schlager expert av en god vän till mig.

Mina favvisar var utan tvekan Sanna Nielsen och Rongedal. Får sån jäkla lust att dansa när jag hör Just a minute. Men det ska vi nog alla vara glada för att jag står emot. Och Empty room var så bra att man nästan blir tårögd, men bara nästan. Och det ska jag vara glad för.

Finns väl inte mer att tillägga.

Jo, Jag tyckte att Björn Gustavsson tyvärr inte levde upp till förväntningarna. Men det kan kanske kvitta, det måste vara jobbigt att försöka toppa sig själv varje gång. Däremot ett plus för alla de gamla godingarna han dansade runt till, även om det var covers.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Far

Publicerad 2008-03-15 23:19:38

Björn Gustavssons dans påminde om din, nere i Turkiet. Och visst var HAN bra.

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-17 09:48:34

Nä Björn var inge vidare i lördags...! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela