Andree

Melodifestivalen#4

Publicerad 2008-03-02 13:32:27 i Musik,

Denna deltävling var de kända namnens deltävling.
Det var bara kändisar som kom vidare, att sen vissa av låtarna sög fetmycket spelar tydligen ingen roll.
Linda Bentzing tyckte jag inte var så bra, passar kanske i schlagerbaren på något 40-årsdisco, men tyvärr -Me not like, och vad hade Nordmans låt med Schlager att göra. Om han mot förmodan skulle ta sig vidare ut i finalen, vilka signaler ger det då?
-Ja i Sverige brände vi häxor.

Så här tyckte jag:
1 Calaisa, jag gillade verkligen denne låten.
2 Fronda, Hade varit kul om denne hade skrällt. Bra fart i låten, men hade kanske inte riktigt där att göra.
3 Sibel, bra röst och fin låt.
4 Charlotte, inte för att jag tyckte att den var skitbra, men ingen annan var bättre..

Far trodde visst på greken i låt nr 3 men den var ju helkass. Det lät som Alcastars, Velvet, B.W.O och September ihopa. Absolut inget som särskilde honom från den geggamojjan. Sen tyckte jag han dansade helknasigt. Jag ska nog mobba far lite för detta sen...

I övrigt var Björn Gustavsson helbra. Att göra bort sig så inför tjejens föräldrar som han gjorde är nog en av mina värsta mardrömmar. Men det är kul när andra gör det...Glöm inte att kolla vad min tjej tyckte


Kommentarer

Postat av: FAR

Publicerad 2008-03-05 12:19:19

Hallå! vilka trodde jag skulle gå vidare?
3 av dessa gick vidare, så du kan ju mobba bäst du vill. Och Fronda, ...... vem ska mobba vem. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela