Andree

Äntligen Semester.

Publicerad 2008-07-11 04:42:33 i Allmänt,

Nyss hemkommen, klockan är halv fem och jag har jobbat i 22 timmar i sträck. Jag är astrött och borde sova nu, men alla vackra fåglar kvittrar som in i hellskotta så jag sitter här och väntar på att min MP3:a ska ha fått lite kräm i sig.  Snacka om att vi blev grundlurade på hur lång tid det skulle ta. Vi räknade med att bli färdiga runt elva. Det blev bara fem timmar till. Som tur var så var det med bra folk och vi lyckades att hålla humöret uppe någorlunda bra, trots att det mot slutet var riktigt motigt. Nattens stora skrattfest var samtalsämnet fotsvett och äckliga strumpor, och då är det ändå vuxna människor vi pratar om. När timmarna närmar sig två på natten kan man skratta åt det mest konstigaste. Tur att man inte skulle börja igen halv åtta och tur att man går på semester. Då blir det lite lättare att uthärda.

Nu skiter jag i er för en stund och ska gå och lägga mig. God natt för mig, god morgon för er.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Sambon

Publicerad 2008-07-11 16:27:37

Godmorgon min älskling!

Nu är det verkligen semester, shit vad skönt.

Puss, du är världens bästa! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela