Andree

Det var ett tag sedan.

Publicerad 2008-02-05 17:31:46 i Allmänt,

Jag kan ju inte skryta om att jag besöker min egen blogg så ofta...
Jaha vad har hänt mig då.

Stack ut med en av mina goda vänner i helgen, och gjorde stan osäker.
Det va ett tag sedan jag gjorde stan osäker så alla hade nog börjat att andas ut.
Det va kul, men blev nog förkyld på kuppen. Sitter hemma med halsont.
Men nog om det.

Jaha, har jag sett nån gammal film?
Ja ett par faktiskt:

Aliens. Jag vet att jag började med fel rulle, men kan inte komma på varför...
Tillbaka till framtiden del 1&2. Trean ska tittas på när orken kommer...
Jaws.
Dirty Mary crazy Larry.
Vanishing point.
Resensioner kommer vid ett senare tillfälle.

What else?
Köpt ny mobil, en LG ku990 och jag e förbaskat nöjd.
Misstänker att min söta sambo är avundsjuk, eftersom det skulle dröja 1 1/2 månad till innan hon kunde byta sin lur...

Nä nu ska vi nog snart till att äta här i huset så jag får väl gå göra en liten insats.
På återseende...

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-02-05 17:34:48

Mmm lite avis är jag nog allt :)
*Puss*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela