Andree

Marsvinens badkar ockuperat

Publicerad 2008-04-28 23:12:38 i Allmänt,

Jaha, jag hade ju lovat att visa upp firrarna i akvariet men det visade sig vara svårare än vi trodde att fotografera dom. I fredags inhandlades de sista fiskarna, och det blev mina favoriter kardinaltetra men även svart neontetra och kuhliiål. Dessa trivs väldigt bra tillsammans med zebrafiskarna och de röda platy som bott där en längre tid.

Nedan följer bilder som jag hittat på nätet, då det är omöjligt att få någon bra bild av dom i vårt akvarium.

                        
Zebrafisk 6 st.                  Röd platy 6 st.                Kardinaltetra 6 st.        

     
Svart Neontetra 6 st.        Kuhliiål 2 st.


Nu ska jag väl gå ner och se hur det går för min sockerbagerska, Hela kvällen har ägnats till att baka muffins och liknande, och vem vet hon kanske behöver en provsmakare.

Förresten, jag beklagar MFF´s förlust mot HIF. Jag hoppades in i det sista att det skulle gå vägen. Dom dryga helsingborgarna hade bara mått bra av att bli satta på plats. HIF me not like. Håller på di blåe i Allsvenskan, di randiga är ju bara i Superettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andree

Hej jag heter Andree och är närmare en gubbe än en grabb. Bor tillsammans med min sambo och min dotter i ett renoveringsobjekt jag köpte när jag var nitton år som vi renoverar när ork och lust infinner sig. Jag har just startat min föräldraledighet och tycker att det är spännande att få vara tillsammans med min dotter hela dagarna.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela